Weiss Architecture Studio

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae lorem.

Cum si de ce sa produci continut SEO pentru site-ul tau?

Continutul SEO este indispensabil pentru ca site-ul tau sa se claseze bine in motoarele de cautare. Ce este continut SEO si de ce ar trebui sa il produci?

Continutul SEO este deosebit de important pentru optimizarea site-ului tau pentru motoarele de cautare. Un continut SEO de calitate va face ca site-ul tau sa fie vizibil in rezultatele motoarelor de cautare, inclusiv in Google. Acesta va creste traficul organic spre site-ul tau si iti va spori vizibilitatea.

Continut SEO – ce este?

Un continut SEO este un continut optimizat pentru motoarele de cautare. Toate textele si elementele vizuale de pe site-ul tau pot fi optimizate pentru SEO. SEO (Search Engine Optimization) este cunoscut si sub numele de „referentiere naturala”. SEO este arta de a optimiza pozitionarea unei pagini web. Scopul este de a aparea in primele pozitii in rezultatele motoarelor de cautare, in special pe Google.

De ce sa creezi continut SEO?

De ce sa creezi continut SEO si de ce pentru Google in special? Aceste cifre privind cota de piata a Google in domeniul cautarii pe Internet iti vor oferi un prim raspuns. Te vor ajuta sa intelegi de ce este atat de important sa produci continut optimizat pentru SEO pentru site-ul tau:

  1. In Romania, 91,7% cota de piata pentru Google (Bing 5% si Yahoo 2,6%);
  2. In Europa, 91,8% cota de piata pentru Google (Bing 3,5% si Yandex UK 1,8%).

Numai aceste cifre de unele singure ilustreaza de ce trebuie sa indeplinesti cerintele Google in materie de continut. Pentru a obtine o buna vizibilitate pe Google, continutul SEO este regele.

Continut text optimizat SEO

Pentru ca site-ul tau sa fie vizibil pe motoarele de cautare, pe Google in special, trebuie sa aiba un continut text optimizat pentru SEO. Continutul textului optimizat SEO trebuie sa fie cel putin:

  • Original, interesant si de calitate;
  • Adaptat la cerintele web si la cerintele Google;
  • Concis si usor de inteles;
  • Interactiv.

La aceasta lista scurta se adauga se adauga si orientarile Google privind calitatea:

  • Proiecteaza continutul cu gandul la vizitatori si nu la motoarele de cautare;
  • Nu trebuie sa iti induci in eroare vizitatorii;
  • Evita sa folosesti tehnici SEO care contravin liniilor directoare impuse de Google si care sunt concepute pentru a-ti imbunatati clasamentul;
  • Fa in asa fel incat site-ul tau sa fie unic si atractiv si sa iasa in evidenta fata de concurenti.

Continut vizual optimizat SEO

Cum si de ce sa produci continut SEO pentru site-ul tau?In functie de domeniul tau de activitate, continutul vizual poate fi la fel de important ca si continutul text. Din 2001, cand a luat nastere Google Image, cautarile de imagini au crescut constant pe Google. Utilizand imagini de calitate legate de activitatea companiei tale poti dobandi trafic de calitate pe site-ul tau. Acesta este cazul, spre exemplu, al agentiilor de comunicare, al site-urilor e-commerce, al portofoliilor de artisti precum fotografi sau graficieni, al tipografiilor, etc.

Cum poti profita la maxim de continut SEO?

  1. Crearea de continut SEO optimizat este benefica pentru vizibilitatea ta, cu conditia sa respecti anumite criterii cu privire la pagina web care va gazdui continutul. O pagina web care beneficiaza de continut SEO de calitate trebuie sa includa in mod obligatoriu:
  2. O eticheta de titlu. Aceasta trebuie sa contina titlul paginii tale web iar continutul acesteia va fi afisat in rezultatele Google. Acesta trebuie, bineinteles, sa contina cuvantul cheie principal vizat. Eticheta de titlu sau eticheta H1 este „titlul editorial” al continutului tau. Este vizibila pe pagina ta si trebuie sa contina cuvantul cheie pe care il vizezi.
  3. O meta descriere. Aceasta informeaza utilizatorii de Internet cu privire la continutul paginii web in cauza sub forma unei scurte descrieri. Aceasta este vizibila in rezultatele motoarelor de cautare si trebuie sa incurajeze vizitatorii sa faca click pe linkul spre pagina ta web.

Continut SEO – cum il promovezi?

Atunci cand continutul SEO este adaugat la alte actiuni pui toate sansele de partea ta pentru a optimiza referentierea si pozitionarea paginii tale web. Cele trei parghii principale pentru promovarea continutului tau sunt:

  • SEO – search engine optimization;
  • SEA – tehnica de marketing platita;
  • SMO – optimizare pentru retelele sociale.

Un continut SEO unic si de calitate trebuie sa fie retransmis pe retelele sociale. Promovarea unui continut DE ACEST TIP de calitate este cel mai bun mod de a obtine in mod natural backlink-uri pentru a creste reputatia si vizibilitatea paginii tale web.

La cine sa apelezi pentru optimizare continut SEO?

Ai mai multe optiuni la dispozitie pentru a produce continut SEO:

  • Scrie singur continutul de la A la Z urmand instructiunile Google;
  • Scrie un prim draft care va fi mai apoi optimizat de o agentie SEO;
  • Apeleaza la serviciile unei agentii SEO sau la serviciile unui redactor web.

Scrierea de continut SEO cu valoare adaugata mare este esentiala pentru imbunatatirea pozitionarii pe Google. Daca, in ciuda tuturor eforturilor depuse si a respectarii acestor cateva sfaturi, clasamentul site-ului tau nu se ridica la nivelul asteptarilor, nu ezita sa apelezi la serviciile unei agentii web pentru a efectua un audit al site-ului. Acest audit iti va permite sa identifici si sa corectezi punctele slabe ale site-ului pentru a-i imbunatati performantele.

Call Now Button